diumenge, 18 de novembre del 2012

EL TAURÓ I EL LLENGUADO


Marc Cerrato, 6è B

Hi havia una vegada un llenguado que nedava tranquil al costat d'una cova molt gran plena d'algues. De cop i volta va aparèixer un tauró de dintre de la cova i li va dir al llenguado:
- Què fas a la meva cova?
El llenguado va contestar espantat:
-Nedant.
El tauró, molt enfadat, va cridar:
-Però és la meva cova i per rondar al seu costat ara et menjaré!
-El llenguado va suplicar:
- No siusplau, no em mengis que tinc una família que mantenir.
El tauró va proposar:
-Doncs... fem una cursa, si tu guanyes no et menjaré i si guanyo jo em menjo a tu i la teva família. D'acord?
El llenguado va dir:
-Però si jo no nedo ràpid.
-Donç ara mateix et menjo.
El tauró va obrir la boca i el llenguado va dir espantat:
-D'acord, d'acord, farem la cursa.
El tauró va dir:
-Farem la cursa demà, quan el tauró rei toqui les set campanades.
El llenguado va anar a casa seva i va informar la seva família.
Quan el tauró rei va tocar la setena campanada van començar a nedar. El tauró va agafar la davantera per molt, el llenguado i la seva família ja estaven cagats de por, però el tauró va girar el cap per veure si veia al llenguado i: clacs! Es va empotrar contra una roca i es va quedar inconscient.
El llenguado va arribar a la meta i el tauró encara estava inconscient. El llenguado i la seva família se'n van anar a casa seva i van tenir compte de no topar-se amb un altre tauró.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada